Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

آقا من یه پیشنهاد دارم

سلام به همه دوستان عزیز

اقا من یه پیشنهاد دارم وجدانا پیشنهاد خوبیه ... حالا میگم بهتون چه پیشنهادیه !!!!!

تا همین جاش بدونین بتده یه پیشنهادی دارم هههه !!!!!!
  • Sherlock

نظرات  (۸)

خب دکتر واتسوووون . نوشته هات شبیه به نوشته های واتسون واقعی نداره ها !

http://daynasor.ir
پاسخ:
دکتر واتسون واقعی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جان نکنه تو قلابی هستی !!!! هههههههه .. مگه باید شباهتی داشته باشه ؟؟؟؟ 
  • فرد غیرمحتمل
  • من همیشه میدونستم تو یه نابغه ای شرلوک!
    خیلی ممنون از ایدت!!!
    از جان واتسون چه خبر؟
    پاسخ:
    هنوز که نشنیدین پیشنهادم چیه اما خب ممنون از این تعریفت ...ههههههه الان مصمم تر شدم رو پیشنهادم !!!!!
  • فرد غیرمحتمل
  • حالا این پیشنهادت چی هست؟
  • جان واتسون
  • شما زیاد جدی نگیرید.از اون چیزا بهش نرسیده هذیون میگه.خودتون میدونید که چی رو میگم دیگه.
    ....
    او داره میاد.من رفتم خداحافظ...
    جه عجب بعد از یه مدت یه کامنت از آقای دکتر دیده شد !!!
    کم کم داشت باورم میشد این وبلاگ رو به شخص خودم واگذار کردی !

    به هر جهت ... به لطف خودت خیلی وقته از اون چیزی که تو بالا گفتی محروم شدم . : (((
  • فرد غیرمحتمل
  • محض رضای بازدیدکننده های وبلاگ هم که شده نمیخواین پست بزارین؟
    پاسخ:
    بنده حق رو به شما میدم . : (
    عاقل پس چرا پست نمیذارید؟؟؟؟؟
    دیگه بیش از حد "کسل"شدم!!!!!!!
    )))))))))):
    پاسخ:
    منم بیش از حد کسلم با ور بفرمایین !
  • جان واتسون
  • شششررررلللللووووووککککک.....
    این پست کوفتی رو بذار....
    نذار دستم بهت برسه چون اگه برسه گوشی پزشکی رو تواون حلقت فرو میکنم.
    پاسخ:
    جان واتسون خشن میشود !!! 

    تو بهتر از هر کسی میدونی علت این همه تاخیر من چیه !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی