Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

دوست داران دارن شان کیان؟

سلام به همه.

این پست رو گذاشتم چون می خواستم بدونم کیا طرفدار پرو پا قرص دارن شان هستن. من خودم دیوذنه اش هستم.با اون کتابای فوق العاده و عجیبش.مثلا کیان که فکر میکنن لارتن یه شخصیت عزیز ومعرکه است. یا کیا فکر میکنن استیو خوبه اما دارن نه. یااینکه کیا معتقدن از درویش بهتر پیدا نمیشه.یا حتی از ارباب بوش و ارباب بلیر هم تعریف میکنن.

می دونم خیلیاتون طرفدار آدم خوبایید.ولی دلم می خواد بدونم کی میاد و میگه من عاشق لرد لاس با اون پوست ور اومدش و هشت تا دست و پا خارق العادش هستم؟

.

.

.کسی نیست؟

.

.

لطفا بهم جواب بدید.

ما حالمون خوبه .

سلام ...


ممنون که نگران حال ما هستین اما ما حالمون خوبه و در کمال خوشحالی زنده ایم اما به وجه غیر قابل تصوری دردناک به اینترنت دسترسی نداریم ولی قول ... قول که نمیدم چون آینده نگر نیستم اما شاید دوباره بیایم ... فقط باید یه ذره خوش شانس باشیم !!!!!


ممنون که ما رو فراموش نکردید و به ما سر میزنین ... بابت نبودمون عذر خواهی نمیکنم چون دلیلی نمیبینم ... واقعا به اینترنت دسترسی نداریم و الان هم از طریق یکی از بهترین افرادم توی شبکه بی خانمان ها تونستم این پست رو بذارم . پس لطفا بازم صبر کنید تا اوضاع درست بشه ... من و جانم هم از این وضع خسته شدیم ...