Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

۴۸ مطلب توسط « جان واتسون» ثبت شده است

جلد کمیک مردگان متحرک 168

جلد 168 مردگان متحرک منتشر شده.

168


کمیک مردگان متحرک 167

تو مطب کوچیک و تکراری ام نشسته بودم.به شرلوک فکر می کردم.اون روز دلم شور میزد چون صبحش شرلوک مراجعه کننده ی ما رو در حالی که پاهاش از ترس میلرزید 5 ساعت تمام ایستاده نگه داشته بود.و وقتی هم که میخواست کوچک ترین حرکتی انجام بده با شلاق سردخونه اش به پاهاش میزد.وقتی هم خواستم دخالت کنم بیشتر اونو می زد.متأسفانه بعد از ظهرش سرم یکم شلوغ بود.مجبور شدم سریع برم مطب.شبم که ازش پرسیدم جواب نداد.آه ه ه...چرا اینارو میگم.متأسفم.اینجا جاش نیست.
بعضی از این بیکاری ها بی فایده هم نبوده.تو این مدت کمیک میخوندم.مردگان متحرک...خیلی خوشم اومد و تصمیم گرفتم جدید ترین نسخه شو ترجمه کنم و بذارم تو وبلاگ.البته با کمک شرلوک.
دانلودش در ادامه ی مطلب...

تصاویری از بازی The last of us

در این پست تعدادی عکس از بازی فوق العاده ی آخرین ما رو قرار دادم...امیدوارم لذت ببرید....



the last of us


عکس

سلام.من چندتا عکس گذاشتم فکر می کید از چی باشه؟؟؟

برید ادامه مطلب تا ببینید...

مرتب سازی تصاویر

بازم سلام...

اگه پست های خیلی قبل این وبلاگ رو خونده باشید می دیدید که پست هایی به صورت مرتب کردن تصاویر داشتیم. اگه اشتباه نکنم تا قسمت سه از فصل اول رو گذاشتیم. حالا می رسیم به عکس های قسمت اول فصل دوم.

روش مرتب کردن اینطوریه : این عکس ها از نظر سکانسی  نامرتب هستن. یعنی اگه شرلوک رو دیده باشید میدونی که بل فرض عکس شماره ی 1 جاش آخر فیلمه (مثلا) حالا شما اونارو به ترتیب روند فیلم مرتب کنین

یه عذرخواهی و...

اول یه عذرخواهی کوچیک بابت تاخیری که تو حضورمون داشتیم.هم من هم شرلوک.

البته بیکارم نبودیم.یه پرونده به تور شرلوک خورده بود.اما از اونایی نبود که باب میل این آقا باشه.

پرونده ی پسری بود که چند قلدر محل بهش حمله میکنن. اون پسر بیشتر موقع ها با خودش چاقو اینور و اونور می برده البته نه به این منظور که همش از اون استفاده می کرده. قلدر ها حسابی اونو کتک زدن و بعد یکی شونم میخواست از اسلحه استفاده کنه.پسر ناخواسته و به طور غریزی به فرد اسلحه به دست حمله ور میشه. بقیه ی اونها پسر رو با ضربه ای بیهوش میکنن و پلیس ها رو مطلع میکنن.از نظر من وشرلوک باید بیگناهی اون پسر ثابت می شد. لا اقل باید ثابت می شد که دفاع از خود بوده اما چون مدرک و شاهدی وجود نداشت.

اون مرد یاغی زیر عمل مرد و دادگاه به سرعت تشکیل شد .اون پسر رو به چند سال زندان محکوم کردند اما هنوز روز دومشو تو زندان تموم نکرده بود که شرلوک ثابت کرد پسر قصد قتل عمد نداشته.

این مسئله حتی منم از کارم انداخت. اما خدارو شکر که فعلا اینجام و هم از طرف خودم هم از طرف شرلوک (بازم با دنیای بیرون قهره و دست به اینترنت نمیزنه) بازم عذرخواهی میکنم.

یه چیزی

یه روز با شرلوک دعوام شد...... 

به وبلاگ من و شرلوک خوش اومدید (پست ثابت)


اتغبعت

کریسمس مبارک

من :




و شرلوک(اوه قیافه رو لبخند بلد نیست!) :

khlh

کریسمس رو به شما تبریک میگیم و میگیم که ما برگشتیم....

عکس هایی از قسمت ویژه

با سلام به شما عزیزان.من شرلوک چند تا عکس گذاشتیم به افتخار بازگشتمون به وبلاگ.

ممنونم که در نبودمون هم به ما سرمی زدید....

ادامه ی مطلب لطفا