Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

به وبلاگ من و شرلوک خوش اومدید (پست ثابت)


اتغبعت

  • جان واتسون

نظرات  (۲۴)

  • فرد غیرمحتمل
  • اتغییر خوبی دادی وبلاگو جان اینطوری قشنگتر شد.
  • فرد غیر محتمل
  • بچه ها هستین؟
    نکنه بازم رفتین تا سال دیگه؟
    میدونم دیر به دیر میایم اما باور کنید شرایط همیشه جور نیست ... تو وقتایی که بشه یه جای خوب و امن و اینترنت پیدا کنیم حتما پست میذاریم . ممنونم که همراه ما هستید خخخخ . مثل برنامه های تلوزیونی شد ...
  • جان واتسون
  • شرلوکککک....کجایی؟چرا خونه نیستی.باز دنبال کدوم بی خانمان رفتی؟
    بسیار مطلب جالبی بود
  • جان واتسون
  • دلم آساسین سیندیکیت میخواد.
    سلام.من کاراگاه مهدوی هستم.دارنده افتخاراتی در حل معما هایی از دولت و مردم.وبلاگ شما خیلی جالبه.پیشنهاد می کنم. به وبلاگ من هم سربزنید.اگه می خواید توی حل پرونده ها کمکم کنید و کاراگاه بازی کنید.با من تماس بگیرید.m.hosini.unity@gmail.com
    با خودم گفتم اینجا یه جمعه کاراگاهیه و می تونم کسی رو که می خوام پیدا کنم.اگه می خواین.کاراگاه بازی کنید،می تونید با من تماس بگیرید و اگه دیدم به درد ما می خورید توی مجموعه گروه ها و آموزش ها و پرونده هام شما رو راه میدم.الان من به سه نفر برای کمک در پرونده هام نیاز دارم.هرکسی که فکر می کنه می تونه به من کمک کنه با من تماس بگیره.ممنون
  • جان واتسون
  • سلام.حتما آدرس وبلاگتون رو بنویسید.هنوز به شرلوک نگفتم.ولی فکرکنم قبول کنه .البته امیدوارم.
  • هرکول پوارو
  • اوه جان و شرلوک ! رفقای قدیمی من!
    یه مدت نبودم و ازتون خبری نداشتم ...
    چه خبر جان و شرلوک عزیز؟
    پاسخ:
    Sherlock : ممنون دوست قدیمی ! من خوبم ، جان هم خوبه و سخت مشغول طبابت . تو چطوری مونمی ؟
  • هرکول پوارو
  • شرلوک تا حالا با کاراگاه مهدوی همکاری داشتی؟
    ﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﻳﺰﻡ ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﻧﺪاﺷﺘﻢ ... ﭼﻂﻮﺭ?
    دیگه پست نمیذارید چرا :'(
    شرمنده 😟
    دادا دوست داشتی بیا انجمن بیکر تبادل کنیم خوشحال میشیم
    Baker-forum.ir
    خیلی ممنون باشه حتما دوست عزیز
  • فرد غیرمحتمل
  • ثانیه ها میگذرند و روزها سپری میشوند!! تیک تاک تیک تاک!
    دیگر چیزی تا 800 روزگی وبلاگ نمانده!
    پیشاپش تبریک میگم:)
  • جان واتسون
  • سلام به همه.سرم داره کم کم خلوت میشه.به زودی طوفانی وارد میشم.
    شرلوک....تو زیادی خودتو تو وبلاگ نشون دادی...دیگه اوضاع در حال تغییره.......
    ( دربارم بد فکرنکنین!!!!)
  • جان واتسون
  • پیر شدیم رفت....البته درمورد من پیرتر....😊😋
    اووووو ببینین کی اومده !!!!! جان واتسون خودمون ... داداش اول بیا مشکل این وب رو برطرف کن نمیشه پستی گذاشت اعصابم خرد شده .. آفرین باباجان بعد بیا بگو من طوفان میکنم و این حرفا 😬
    وااااااااااای وب ما هشتصد و ده روزه شد !!!!!! به جان عزیزم و به همه ی دوستای عزیزمون این خبر نه چندان مهم ! رو تبریک میگم ... ممنون اگه هشتصد و ده روز ما رو با همه ی نبودن ها و کم کاری ها تحمل کردین ... امیدوارم از این بع بعد بیشتر در کنار هم باشیم ... به محضی که اشکال وب درست و درمون شد یه پست خوب میذارم ... تنکس سو ماچ گایز .. یو آر پرفکت .
  • جان واتسون
  • راستی شرلوک این وبلاگ درست شده ها!منم به زودی پست میذارم.
  • سید مهدی حسینی
  • اولین دوره مسابقه اینترنتی کاراگاه
    اولین مسابقه واقعا کاراگاهی
    ظرفیت ثبت نام ۲۰ نفر
    دوره اول کاملا رایگان
    فقط تا جمعه ساعت ۲۱ برای ثبت نام مهلت دارید.
    https://detective.mewco.ir
    می شه لطفا وبلاگ منو تو چنلتون بزنین؟
    سلام خیلی وبلاگ جالبی دارین. من تو وبلاگ طاقچه نویسنده و ویرایشگر متنم. به خاطر همین خیلی دنبال وبلاگ‌های مربوط به کتابم. اینکه یه شخصیت داستانی شده موضوع وبلاگ شما خیلی ایده جالبی بود برام.
    من خودم تنها نسخه شرلوکی که دیدم همونیه که بندیکت کامبربچ بازی می‌کنه.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی