Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

مصاحبه با جناب دکتر !

سلام دوستان . 

امیدوارم حالتون خوب باشه و تو این روزای گرم تابستون خلاصه خوش باشین دیگه !

داشتم دیشب به این فکر میکردم بیایم با این دکتر جون خودمون یه مصاحبه  داشته باشیم ... اره همین جان خودمون !!!!

منتهی برای اینکه جذابیت کار !!! بره باالا شما سوالات مصاحبه مون رو طرح کنید ... هر سوالی که دوست دارین از جان بپرسین تو همین پست و اون با نهایت راستگویی و صداقت پاسخ گو خواهد بود !!!  سوالات میتونه در باره ی علایق شخصی اش ، کارش ، سنش (  سنش چهل به بالاست !! ) باشه ... منتظر کامنت های طوفانی شما هستم بروبچ !!!  (  طوفانی ؟!! :) )  )


آها راستی پست های قبلی منظورم یکی دوتا پست قبل رو خوندین ؟؟ واسه اونم از اون طوفانا بذارین !


دمتون گرم ... بای

  • Sherlock

نظرات  (۱۱)

اولین سوال رو خودم می پرسم با اجازه !

تو واقعا دکتری ؟؟ جان من راستشو بگو ! : )))
پاسخ:
بله.من واقعا دکترم.
بپرسید موبایلش چیه:))))
پاسخ:
John : موبایلم HTC هست.

Sherlock : خوش به حالت همون رو داری !
چه خبر از خانواده جان؟ کم پیدایی!
راستی جواب سوال شرلوکو ندادی!
پاسخ:
Sherlock : اونام خوبن . .. از بس سرش شلوغه ! مثل من که نیست از بیکاری حوصله اش سر بره . .. جان با اینکه جواب سوالم رو میدونستم به هرحال ممنونم جواب دادی !! اون سوال رو محض فان پرسیدم بابا !
John : درسته شرلوک. من واقعا سرم شلوغه. ولی باید بیشتر سربزنم.
سلام
این سوالمو از زبون خودت جواب بده نه از زبون جان واتسون(از زبون اددمین)
جنسیت و سن؟!
پاسخ:
Sherlock :    : )  
ببخشید سایت خیلی خلوت و سوت و کور شده
یکم بهش برسید بد نیست
یکم مطالب جالب و دیدنی بذارید خب
پاسخ:
شما پیشنهاد بدین خب !
جواب کامل و قانع کننده ای بود!!
فیلم مورد علاقه؟
رمان مورد علاقه؟
پاسخ:
Sherlock: متاسفم که یکم گیج شدید اون لبخند از طرف من بود. 
خخخخ راستی
خب مثلا راجع به علم استنتاج مطلب بذارید
یکم مطالب آموزنده و کارآگاهی فضارو پربار تر میکنه !
پاسخ:
Sherlock : چششششم 😊
ممنونم از پیشنهادت ... خب شمام کمک کنین دیگه تنکیو :)
  • ویلیام شرلوک اسکات هلمز
  • وبسایتتون عالیه،من دیگه حرفی ندارم
    فقط دوتا سؤال از دکتر دارم،شما درواقعیت سنتون بالای40 هست؟
    میتونم بپرسم درچه رشته ای تخصص گرفتید؟
    پاسخ:
    Sherlock : ممنون نظر لطفتونه ... این جان پیرمردیه واسه خودش ... پزشک عمومیه بابا ! یه مطب داره در سال پنج تا مراجعه کننده هم نداره !!!!  از دستش شاکیم !
    سلام جان تو چند سالته و شرلوک اگه موریارتی هم می دونی بگو
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی