Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

کدام شخصیت در هابیت و ارباب حلقه ها هستید؟


1) می خواین بدونین کدام فرد در هابیت هستین؟
پس اینجا رو کلیک کنید و از این کوئیز لذت ببرید.
2) یه کوییز دیگه هم هست که میگه شما چه لقبی در سرزمین میانه دارین. ایناهاش.
3) البته اگه می خواین بدونین کدام شخصیت در ارباب حلقه ها هستید، اینجا رو کلیک بفرمایین.

منبع:آردا
  • Sherlock

هابیت

نظرات  (۸)

اگه بگم من چه شخصیتی شدم می گید الکیه!!!
ولی من با افتخار می گم من ....
من اسماگ شدم!!!
هور هور هور! من تو لینک ارباب حلقه هاش فرودو شدم....
من که اسماگ شدم رفت
پاسخ:
john: من هم بیلبو شدم هم فرودو.کلا هابیتم. چی ازاین بهت
من کیلی شدم جوووووووووووووونم!!! ^__________^
پاسخ:
من تو بخش لینک هابیت بیلبو شدم. توی ارباب حلقه ها فرودو. از خوشحالی نمی دونستم دماغ شرلو کو بکشم یا لپ تاپو پرت کنم. آخرم هیچ کدوم. فقط خوشحال شدم.
Sħerlock   : کیلی شدی؟؟ چه جالب !!! من که همنچیزی شدم که میدوستم میشم و شدم...... کیلی هم خوبه... ^_____^
اسماوگ و گندالف!!!
جاست اسماوگ... شرلوک بزن قدش!!!
پاسخ:
Sherlock : چه عالی سپیده تو هم اسماگ شدی..... یس یس  جاست اسماگ.... اونلی اسماگ .... گندالف؟ ^__________^
لقب من ویزارد شد!!به به!!
ممنون بابت تست:)
پاسخ:
 Sherlock : خواهش می کنیم ...  
واااااای! اخ جون!

!I'm Legolas
عاشقشم!
به این افتخار می کنم، مرسی.
پاسخ:
Sherlock :  خواهش 😊
شت من فرودو شدم😂🖤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی