Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

چند کتاب از ماجراهای شرلوک هلمز

 دانلود کتاب های شرلوک هلمز ...... ادامه ی مطلب لطفا 

برق نقره ای و پنج داستان دیگر

دانلود

رسوایی در بوهم و پنج داستان دیگر

دانلود

سیمای زرد و پنج داستان دیگر

دانلود

این یه کتاب جنایی خیلی زیباست . البته من نخوندمش اما میدونم این کتاب برنده ی جایزه ی بهترین رمان پلیسی شده . امیدوارم از خوندنش لذت ببرید .

دانلود

اینم یه کتاب کمیک از شرلوک هلمز . اگه دوست داشتین میتونم قسمت های دیگرش رو هم تو یه پست بذارم .

دانلود

خب ... در حال حاضر فقط تونستم همین مقدار کتاب واسه ی دانلود بذارم . در آینده حتما کتابای بیشتری میذارم . تو نظراتتون منو راهنمایی کنید تا چه کتابی برای دانلود بذارم .     خیلی متشکرم 
منبع کتابهای شرلوک هلمز سایت پی سی ورد و منبع کتاب دیگر نود و هشتیا است اگه اشتباه نکنم . 
  • Sherlock

دانلود ها

نظرات  (۴۴)

وبلاگت عالیه
لطفا از سایت ما دیدن فرمائید
ممنون
پاسخ:
Sherlock : خیلی خیلی ممنون . خوشحالم خوشتون اومده .
متشکرم....متشکرم....
خدا حفظت کنه...شرلوک هلمز!!!
پاسخ:
 Sherlock : شرلوک نگاه کردی ؟؟؟؟ 
جملات بالا براتون آشنا نیست؟
سلام دمت گرم خیلی دنبال این کتاب سیمای زرد شرلوک هلمز گشتم ولی پیداش نمیکردم تا اینکه شما گذاشتیدش خیلی ممنونم اگه امکان داره پنج هسته پرتقال هم بزارید دستتون درد نکنه
پاسخ:
 Sherlock :  خیلی متشکرم ... چشم حتما .... ولی اگه اشتباه نکنم داستان پنج هسته ی پرتغال در یکی از همین کتاب هایی که برای دانلود گذاشتیم هست ... منظورم اینه که یکی از داستان هاش باید باشه ...
ازت خیلی ممنونم
پاسخ:
خواهش:)))
  • فردغیرمحتمل
  • سلام وبلاگت عالیه
    خیلی دنبال این کتابا گشتم میشه کتاب عینک طلایی و پنج داستان دیگه ترجمه ی کریم امامی رو هم بزاری ؟
    خیلی خوش حالم
    خیلی خوش حالم
    واقعا نمی دانم چی بگم '
    کاش تمام کتاب های شرلوک هرمز رو تو وبلاگ می گذشتی
  • فرد غیرمحتمل
  • حسین جان ببخشیدا
    شرلوک هرمز دیگه کیه؟؟؟!
    خیلی ناراحتم
    خیلی خوبه
    ازت ممنونم
    بد نیست
    خوش حالم
    خوش حالم
  • مارتین جان کیستوفر فریمن
  • اگه بتونی کل داستان اخرین سوگند او را بذارید عالیه
    عااااااااالی بود دمت جییییییز😛
    من عاشق ماجراهای شرلوک هلمزم
    چون واقعا مغزو به چالش میکشه و وقتی فهمیدم کهشبکه نمایش پخش میکنه از خوشحالی نفسم بند اومد
    عااالی
    خیلی دنبال رسوایی بودم بالاخره پیداش کردم
    ایول ادامه بده
    مرسی
    خیلی ناراحت شدم که امکان دانلود کتاب شرلوک هلمز و خانه خالی نیست لطفا اسم سایتی رو بدین که بشه رفت و خرید کتاب رو (( به صورت آنلاین))
    شرلوک هلمز از نظر من تنها کسیه که استنتاج و استدلال میکنه تا مسائل رو حل کنه
    عالیه.
    در ضمن لطفا آدرس سایت فروش کتاب رو به جیمیل ارسال کنین یا اگه کسی داره و حاظر بفروشه برای فروش به جیمیلم جیمیل بزنه
    جیمیلم:
    aminparsa133@gmail.com
    پاسخ:
    دوست عزیز اطلاعی از این سایتی که گفتی ندارم اما اگرم چیزی دستگیرنون شد حتما میگیم بهت .
    اگه میشه داستان اخرین تعظیم رو بزار ممنون میشم
    فوقالعادست...
    پاسخ:
    ممنون.
    من همسر شرلوک هلمز هستم
    پاسخ:
    وات؟؟؟
  • جان واتسون
  • چی؟؟؟
    سلام . ممنون . فقط کتاب های دیگه هم بذارید . مثل خاطرات شرلوک هلمز ، بازگشت شرلوک هلمز ، دره وحشت ، آخرین تعظیم و غیر... مجموعه کامل تمام داشتان های شرلوک رو اگر بتونید بذارید خیلی عالی میشه . متشکرم .
    پاسخ:
    اگه در توان ما بود حتما.
    اگه میشه داستان اخرین تعظیم رو بزار ممنون میشم
    پاسخ:
    من تصمیم داشتم دره ی وحشت و همین کتاب رو بذارم منتهی باید پیداش کنم هر دوتاشو ... به محض اینکه اینترنت یافتم خواهم گذغشت مای فرندز...
    ببخشید دوباره فرستادم چون دختر داییم رمز گوشیمو پیدا کرده داره اذیتم میکنه
    پاسخ:
    نو  پرابلم !   : )
    لطفا کتاب موکل برجسته رو هم بزارید.ممنون
    پاسخ:
    اگر امکانش بود چشم .
    خیلی خیلی مرسییییی. من خیلی دنبال این کتاب میگشتم. مرسیی
    پاسخ:
    خواهش می کنیم .😀
    چرا دانلود تمام کتاب های شرلوک را نمی گذارید؟
    پاسخ:
    Sherlock : فعلا که کتاب دیگه ایی پیدا نکردم اما اگه باشه انشالله میذااریم
    من هرچی دنبال یک سری ترجمه از داستان شرلوک هلمز گشتم پیداشون نکردم. مثلا به غیر از ماجرای یال شیر بقیه داستان ها از مجموعه‌ی قضیه دان شرلوک هلمز رو پیدا نکردم. یا مثلا بیشتر داستان های مجموعه آخرین تعظیمش رو هم پیدا نکردم. واقعا هنوز ترجمه نشدن یا هستن و من خبر ندارم؟ به هر حال ممنون از داستان هایی که گذاشتین اگه اونایی رو که گفتم بذارید ممنون میشم
    پاسخ:
    Sherlock  : ما هم تنها همین چندتا کتاب رو که در دسترس بودن  گذاشتیم .. دره ی وحشت رو هم پیدا کردم و میخوام بذارم اما واقعا فرصت نمیشه ... بازم اگه چیزی پیدا کردیم حتما میذاریم .
    سلام مرسی از لطف شما که این کتاب ها رو برامون گذاشتین سپاسگذارم.
    پاسخ:
    Sherlock : لطف دارین ... ممنون از خود شما
    من خیلی دنبال کتاباش گشتم. مرسی مرسی مرسییییییییییی :)
    لینک کتاب برق نقره ای خرابه لطفا رسیدگی کنید
    سلام اگه تونستید این داستان هارو بزارید جعبه ی مقوایی مرد خمیده پشت _ملاک رایگیت_ راز دره ی باسکامب_ مسئله ی هویت
    پاسخ:
    چشم
    سلام میشه لطف کنید بازگشت شرلوک رو بزارید؟اسمش اتاق خالی بود؟
    سلام خسته نباشید ببخشید من مجموعه کامل کتاب شرلوک رو میخوام که فکر کنم حدود 900 و خورده ای صفحه هستش ولی متاسفانه هر جا میرم نسخه انگلیسی اون موجوده اگه ممکنه نسخه فارسی رو بزارین
    ممنون
    سلام و عرض ادب
    می خواستم از زحمات شما سپاسگزار باشم
    من مجموعه کامل کتاب شرلوک رو میخوام که فکر کنم حدود 900 و خورده ای صفحه هستش نسخه انگلیسی و فارسی اگه ممکنه .

    پاینده باشید.
    چطوری میشه داستانو ب ترتیت از شماره یک تا اخرش پیدا کرد؟ ادمین لطف میکنی بفرستی ایملیلم جواب سوالمو!
    سلام اگه میشه بازگشت شرلوک هلمز نشانه چهار و آخرین تعظیم پرونده های شرلوک هلمز رو هم بگذارید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی