Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

کمیک مردگان متحرک 167

تو مطب کوچیک و تکراری ام نشسته بودم.به شرلوک فکر می کردم.اون روز دلم شور میزد چون صبحش شرلوک مراجعه کننده ی ما رو در حالی که پاهاش از ترس میلرزید 5 ساعت تمام ایستاده نگه داشته بود.و وقتی هم که میخواست کوچک ترین حرکتی انجام بده با شلاق سردخونه اش به پاهاش میزد.وقتی هم خواستم دخالت کنم بیشتر اونو می زد.متأسفانه بعد از ظهرش سرم یکم شلوغ بود.مجبور شدم سریع برم مطب.شبم که ازش پرسیدم جواب نداد.آه ه ه...چرا اینارو میگم.متأسفم.اینجا جاش نیست.
بعضی از این بیکاری ها بی فایده هم نبوده.تو این مدت کمیک میخوندم.مردگان متحرک...خیلی خوشم اومد و تصمیم گرفتم جدید ترین نسخه شو ترجمه کنم و بذارم تو وبلاگ.البته با کمک شرلوک.
دانلودش در ادامه ی مطلب...


the walking dead



دانلود کمیک مردگان متحرک167



اگه از ترجمه و کار خوشتون اومده ، قسمت بعد رو هم ترجمه میکنیم و در اختیارتون قرار میدیم.




  • جان واتسون

کتاب

نظرات  (۸)

  • جان واتسون
  • البته دانلود این قسمت برای کسایی که از اول تا این قسمت نخوندن توصیه نمیشه.اینو گذاشتم واسه ی اونایی که دنبالش بودن.
    از کی تا به حال رفتی تو کار کمیک پیر مرد ؟
  • جان واتسون
  • شرلوک.داد خانوم هادسونو درآوردی.اون جعبه ی پر لباس کهنه رو از دم در برش دار....از کجا پیدا کردی اونارو؟
    پاسخ:
     Sherlock :
    Don't worry my friend ... it belongs to one of my new case which is about a doctor and I'm working on it very very very seriously
    آقای D . G شک ندارم میدونی منو کجا پیدا کنی !
    ی سوال
    با چ برنامه ای متن انگلیسی رو ورمیداری فارسی رو میزاری؟
  • جان واتسون
  • خیلی ساده است.با برنامه ی نقاشی توی کامپیوتر.البته فکر کنم بقیه از فوتو شاپ استفاده میکنن.شاید....
    حالت اپلیکیشنیشم که اصلا خوب نیست.زوم درست و حسابی نداره.
    پاسخ:
    Sherlock :  به غیر از پزشک بودن مهارت های دیگه ای هم داری ! 
    Sherlock the game is on
    دمتون گرم
    میتونید از قسمت 159 با بعد رو ترجمه کنید و رایگان بزارید؟
    من از قسنت 150 به بعد رو ندارم😁
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی