Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

کریسمس مبارک

من :




و شرلوک(اوه قیافه رو لبخند بلد نیست!) :

khlh

کریسمس رو به شما تبریک میگیم و میگیم که ما برگشتیم....
  • جان واتسون

خبر

نظرات  (۱۱)

  • فرد غیرمحتمل
  • خوش برگشتین
    کریسمس شمام مبارک :)
    تو مطبت تقویم نداری؟؟؟؟ سبیل قشنگ !!!!! مثل اینکه هدیه ی کریسمس برات یه تقویم بخرم حتما ... کریسمس کجا موقعی که این پست رو گذاشتی کجا؟؟؟؟
    حرص نخور سبیلت خراب میشه .
    جان میدونم الان اون کامنت رو حذف کردی یا در حال حذف کردنی یا داری روش فکر میکنی اما من هم سال نو رو با تاخیر تبریک میگم .... به تو و همه ی دوستان خوبمون .
    تو که تو مطبت اینترنت داری بیشتر پست بذار .... سبیل قشنگ !!!

    هی رفیق ...
    پاسخ:
    شرلوک خواهش میکنم بروپرونده ای چیزی پیدا کن
  • فرد غیرمحتمل
  • شرلوک تو چی بیکاری یا نه پرونده داری؟
    اگه کمک خواستی بگو ها.
    پاسخ:
    در حال حاضر بیکاره که نشسته به سبیلم گیر میده.شاید شما ندونید ولی خدا و من خبر داریم الان پرونده نداشتن چطوری داره اعصابشو به هم میریزه.حالا که شروع کردم بذارید بگم منم داره دیوونه میکنه. من چه گناهی کردم که باید برم سر کار.بعضی وقتا انقدر خسته ام یا بس که به کارای شرلوک فکر میکنم اشتباهی به جای اینکه دست بیمارو پانسمان کنم سرش داد میزنم که چند بار بهت بگم پاتو بیار بالا پانسمان کنم.
    من از شما تمنا میکنم پرونده ای چیزی پیدا کردید حتما با ما در میون بذارید تا دو نفرو از دیوونه شدن نجات بدید.
    آه معذرت میخوام فرد غیر محتمل جان با حرفام سرتو به درد آوردم
    شرلوکی من دارم میرم مطب .در غیاب من ازم بد نگی. به خانم هدسون بگو برگشتم با خودم یه مهمون میارم .می دونم خونه رو چی کار کردی.بهش بگو یه دستی بالا رو هم بکشه.
    اول از همه به فرد غیر محتمل بابت ابراز همکاری اش تشکر میکنم . ثانیا بگم که خب .... آره مدتیه پرونده ی خاصی ندارم و میتونید بفهمین چقدر کسلم ... البته سعی میکنم کسل بودنم رو با گیر دادن به سبیل های جالب جان یه جوری رفع کنم ... خیلی بده برای من که تا این حد کسل باشم ...
    اما همیشه هم اوضاع به این منوال نمی مونه ... حتم دارم پرونده ی خوبی به زودی به من محول میشه اما تا اون موقع میتونم از ساعت ها در سکوت فکر کردن ، مطالعه یا بهتر از همه شون گیر دادن به سبیل جان لذت ببرم
    جان.فکر کنم مطبتو پیدا کردم.اشکالی نداره یه سری اونجا بزنم؟شاید یهو دیدی آشنا در اومدیم. ها؟
    خب سلام....البته که بیاید.خب از اسمتون که چیزی معلوم نیست ولی شایدم آشنا در اومدیم:)
    جان من اگه جای تو بودم انقدر راحت و سریع غریبه ای مرموز رو دعوت نمی کردم.یکم بیشتر حواستو جمع کن.
  • فرد غیرمحتمل
  • شرلوک، جان راستی پرونده ی قتل آقای راسل به کجا رسید؟
    حل شد؟ اگه حل شد بزار ماهم ببینیم دیگه.
    پاسخ:
    باید کلی به شرلوک فشار آورد تا بقیه شو بذاره.ولی نگران نباشید سعی میکنم بهش زیادتر سخت بگیرم.
    ای بابا ... یه زمانی کلی برای داستانم فکرای باحال تو سرم داشتم ... اما این چند مدتی که از نعمت بزرگ اینترنت محروم بودیم باعث شد به کلی داستانم از ذهنم بپره ... خودم از این موضوع عصبانی ام اما یه ذره وقت میخوام تا بتونم دوباره داستانم رو مرور کنم و امیدوارم بتونم تمامش کنم ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی