Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

!!I...am....BACK


من برگشتم...البته خیلی دیر به خاطر اینکه سعی می کردم خودمو از اینترنت دور نگه دارم.

از همکار عزیزم جناب شرلوک هلمز بی نهایت سپاس گذارم همین طور از شما دوستان....من.....دیگه.....نمیتو........داره گریه ام......

خب بگذریم امتحانا شروع شده نه؟ما یه امتحان داخلی دیگه داریم که گسسته است.

من نمی دونم چی بنویسم پس بذارید یه چندتا عکس بذارم...

ادامه ی مطلب لطفا...















  • جان واتسون

خبر

عکس ها

نظرات  (۳)

به به به به به !!!!! چه عجب بالاخره تشریف آوردین همکار خوبم ... این مدت نبودی حالا که برگشتی عوض گذاشتن یه پست باحال عکس های تن تن و میلو میذاری ؟؟؟؟ ( میدونم که از طرفدارای تن تن هستی ولی مثلا خواستم سرزنشت کرده باشم ... مثلا ! )
خب ... خوشحالم مسئولیت سنگین !!!! حفظ و به روز کردن وبت را دوباره خودت به عهده گرفتی ... جان ! ( حالا مثلا تو این مدت چه همه پست گذاشتم من !!! )
خب ... برگشت دوباره ات رو به وب خودت تبریک میگم .... حاضرین در سایت الان 8 نفر شده ... تو میدونی چرا ؟؟؟؟
وای !!! این کامنتم طولانی شده ... هی راستی درباره ی داستانمون هم یه جیزایی تو مخم داره شکل میگیره ... سو ، دونت وری ابوت ایت . بای تیل نکس تایم ... :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
ممنون شرلوک ... از بیکاری تن تن گذاشتم .
واسه ی من بعدا تعریف کن....
بای
لینکی جـان;)
پاسخ:
Sherlock : خیلی ممنونم ... شما هم لینک شدید ...
عالیه که برگشتی جان عزیز.دلم واست تنگ شده بود.
پاسخ:
Sherlock : هم من و هم جان از شما ممنون هستیم ... از همه ... هر کسی به ما لطف داشته و ما رو تنها نگذاشتن .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی