Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

کیف کنید ....

  I say to you .....

Just ....

 کیف کنید .... از این دوتا عکس پایین !!!!!





   اسماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااگ   پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/
  • Sherlock

نظرات  (۸)

چه هواپیمای فانتزی ای!!!
من میخوام البته مدل تراندویلش رو!!!

راستی باید بگم وبت فوق العادست!
پاسخ:
Sherlock : خواهش می کنم ....
 این هواپیما واقعا باحاله ... اسمااااااااااااااگ !!!!!
من کیف نمی کنم من دیوارو گاز می گیرم :|
پاسخ:
Sherlock :  چرا آخه ؟؟؟؟ آیا به نظر شما زیبا نیست ؟؟؟
دقیقا به همون دلیل دیوارو گاز میگیرم!!! زیبایی بیش از حد باعث میشه من حسادت کنم و نه تنها لذت نبرم بلکه هر چیزی رو گاز بگیرم...
پاسخ:
 Sherlock : خب پس حالا که اینقدر از این عکسا خوشتون اومده سعی میکنم از این جور عکسا بیشتر بذارم... همشم اسماااااااگ  ( خدابیامرزتت ای اسماگ ) باشه.
ما از این ها میخواهیم بدجـــــــــــــــــــــــــور!!
فقط مشکل اینجاست که به خاطرش باید برم یاد بگیرم "چگونه در ارتفاعات به بدنه هواپیما متصل بمانیم؟؟؟!"
پاسخ:
 Sherlock : خخخخخخ .... راس میگی ها سپیده به این موضوع فکر نکرده بودم ....
بچه ها خبر دارید توی شماره ۱۲۲ مجله دانستنیها که همین امروز اومد بیرون قراره مطلبی درباره هابیت باشه
پاسخ:
 Sherlock : جدی !!!!! مرسی که خبر دادی ....
اخه اسماگ هم چیزیه که آدم ازش عکس بذاره باباجان؟؟؟؟
چیزی بدتر از اونم هست؟
بلای جان اره بور....
پاسخ:
Sherlock   : چی گفتیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟   ای ثیف ؟؟ این چه سخنانی ست که میگویی ؟؟؟ بادا که 
ریشت حسابی پژمرده شود و دلم  خنک شود ..... آری .

 جان: خوب گفتی !باید عکس بیلبو باشه!
حالا تو کیف کن...
http://www.axgig.com/images/46761353617667165492.png
مجله دانستنیها؟؟؟ ای بابا چرا زودتر نمیگی من برم بگیرم؟؟؟ :"""""""""(((((((((((((((
پاسخ:
 Sherlock : ای بابا .... این چی بووووود ؟؟؟ راس گفتی کیف کردم هرچند داشتنش رو تو خواب ببینم ...
ما ( هم من هم جان ) رفتیم گرفتیمش ... خیلی جالب بود . جان پیشنهاد کرد صفحه های مربوط به هابیت رو بذاریم تو وب ... اگه ایده ی خوبیه بگو بذاریم ...
ممنون بابت عکس ...
خب بذارین ولی من میرم از زیر سنگم شده گیرش میارم...
پاسخ:
 Sherlock : الان تمام ملت خوندنش دیگه ... فایده نداره . بخرش و کیف کن .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی