Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

جان واتسون هنرمند !!!!!

 این چند تا نقاشی رو همکارم جان کشیده و خیلی دوسشون می دارم ... این همکار من یه پا نقاشه ... گرچه خودش دوست نداشت اینا رو بذارم ولی من می ذارمشون ... چون برامون کلی خاطره ی فراموش نشدنی دارن .

 چقدر حیف که درساش سنگینه و وقتی واسه ی نقاشی کشیدن نداره


















 نمیدونم جان چه واکنشی به این پست میده ولی من دیگه گذاشتمشون دیگه ...
اگه شد چند تا دیگه هم میذارم ولی ... نیاز به شجاعت بالایی دارم ...

                                                           
  • Sherlock

عکس ها

نظرات  (۱۱)

John ... you are a big ingenious.... your drawings are unparalleled. Belive me
شرلوکککک!!!:(((
:"))))))))))))))))))
پاسخ:
Sherlock :  خب یعنی خوشت اومده نه؟؟؟
 مرسی.
چه تووووپ!!! من خودم یه مثلث و دایره درست حسابی نمیتونم بکشم... اصن یه قلب خشک و خالی هم نمتیونم بکشم... :/
راستی، بودلرها 3> 3> 3> 3>
پاسخ:
 Sherlock : خوشحالم خوشت اومده سپیده .
یعنی خعلی خوشم اومده :"))))
پاسخ:
 Sherlock :  خوشحالم خوشت اومده الهه .
بازم: شرلوککککک:(((
شرلوکککک:(((
ﺑﻮﺩﻟﺮﺍﺍﺍﺍﺍ ♥
ﺧﻌﻠﯽ ﻗﺸﻨﮓ ﺷﺪﻥ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﮐﻼﻭﺱ
:-)
پاسخ:
جان:ممنون...ولی دست این شرلوک....دیوونه نشم خوبه.
وااااااااااااااااااااااااااااای من عاشق ماجرا های بچه های بدشانسم!!!!
علل خصوص کنت الاف
نقاشیات خیلی خوب بودن هنرمند :)
ووووووووواااااااای....بودلرها ی حماسه در دوران کودکیم بودن الن دیگه رسما شدن نوستاژی :'(
کاش درسامیزاشت بازم داستانشو میخوندم
واى مرررردممم عالیههههه مخصوصا بودلرااا😍میمیرم براشون به جز کنت الاف😒
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی