Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

بدون شرح

امروز امتحان تستی شیمی داشتیم....یعنی یک امتحان پدر مادر داری بود که درسای دیگه پیشش یتیمی بیش نبودن...وای وای وای.دبیر گفت 8 دقیقه ی دیگه وقت دارین. به پاسخ نامه که نگاه کردم این جوری شدم .

کلیک بفرمایید

باورتون بشه یا نشه منو برده بودن جسبونده بودن به تخته و دبیرم صندلی شو گذاشته بود کنار من. 

حقیقت امر اینه که من یه 15 تارو ده بیست سی چهلی (خدمتتون ارادت ویژه دارن) زدم...

من دلیلی واسه ی گفتن این حرفا نداشتم...فقط همین جوری گفتم....

بای

  • جان واتسون

نظرات  (۶)

سلام علیکم :
با مطلبی جدید به روزم
((همه رفتند و من جا ماندم))
منتظر شما خوبان و دیدگاهاتون هستم
موفق باشید
یا علی
پاسخ:
ممنون
قیافه ات که اینطوری شده یعنی وضعیت نمره خراااااااااااب!!!!!!!!!!
پاسخ:
به احتمال زیاد ..... 
ناراحت نباش بابا... بهش فکرم نکن حتی .... بیا به چیزی مثل هابیت فکر کنیم ... تقریبا 8 روز دیگه .... و بعد ...
اینم لینک ... برو ببین بعدش چی میشه ...
http://rozup.ir/up/agri-it/48181198386892035027.jpg
ها ها ها... شرلوک راست میگه(اینو به تلافی کامنتی که تو وب سپیده گذاشتی گفتم O_o)... من در حین جواب دادن به سوالا به دیالوگای هابیت و قیافه ریچارد آرمیتاژ و چهارشنبه و 17 دسامبر فکر می کنم...
یعنی فقط یک هفته مونده تا اکران هابیت؟؟؟
احساس کبابی می کنم...
من امروز امتحان دیفرانسیلی دادم که از قضا مسمتر هم بود....
وقتی می گی در حین جواب دادن به سوالا به هابیت فکر می کنی،می فهمم چی میگی....یه هفته....چرا انقدر دیر میگذره؟
خخخخخخ!!!
سال چندمی؟؟؟ شیمی که آسونه!! عاشق شیمی ام...
در هر ضورت امیدوارم گندی که زدی خــیـــلی بد نباشه... درکت میکنم
پاسخ:
  john:پیش ریاضی ام.... 
ممنون از هم دردی ات ... ظاهرا خیلی بد نیست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی