Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

مرتب کردن عکس ها

خب من این بار یکم مدل سوالات رو تعییر میدم. امروز می خوام چند تا عکس از قسمت سوم شرلوک(بازی بزرگ) بذارم که مربوط به یک سکانس از این قسمته. شما هم با توجه به شماره های هر عکس اونا رو مرتب می کنین. (البته ببخشید که کیفیت عکس ها خوب نیست)         «موفق باشید»


  • جان واتسون

مکالمه

نظرات  (۹)

واااااااای جان ! ابتکار ی جدید .... یک ایده ی خوب. ولی مثل اینکه باید برم دقیییییییییق این تیکه رو ببینم !!!
ممنون شرلوکی.پستی چیزی سراغ نداری؟
سلام جان . آنلاینی؟
پاسخ:
بله چی کار میکنی؟
هیچ کاری . یه سر به این جا زدم گفتم یه نظری هم بدم.
بابا این چه عکسیه واسه پروفایل ات ؟ خوبه جان. باور کن خوبه
سلام . من تازه با وب شما آشنا شدم . در کل میتونم بگم وب خوبی دارین .
موفق باشید .
پاسخ:
Sherlock :خیلی ممنونم . خوشحالمون کردید که به ما سر زدی 
خب خب خب !!!!!!!! آقا من رفتم کلی با دقتتتتتتتت این تیکه رو دیدم . ( تلقب خوب نیست هاااااااا !!!!!!!!!!! )
ولی حالا این یه دفعه رو اشکال نداره . مگه نه جان ؟
تصویر 1 میشه 1/تصویر2 میشه 3 /تصویر 3 میشه2 / تصویر4 میشه 5 و تصویر5 میشه3 . امیدوارم درست رسونده باشم
پاسخ:
آفرین به خودم !!!!! :)))
جواب میشه همینی که sherlock گفت .
وای !!!!!!! آورین ! آورین بر تو !!!!!خسته نباشی واقعا !(اسمت رو عوض کن .خل وچل چیه بابا؟)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی