Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

نویسنده ی جدید !!!!!

 سلام دوستان عزیز:

من شرلوک هستم و به تازگی یکی از نویسنده های این وبلاگ شدم .امیدوارم از مطالبی که در این وبلاگ میذارم لذت ببرید . برای شروع امروز برای شما چند تا عکس گذاشتم . عکس ها در ادامه ی مطلب می باشد . 

لذت بردین ؟؟؟؟

منبع بعضی از عکس ها این سایت است . 

  • Sherlock

عکس ها

نظرات  (۷)

سلام وب قشنگی داری به منم بسر
پاسخ:
ممنون . سر زدم به وبت . عالی بود 
قشنگ بودن عکسها، موفق و پیروز باشی شرلوک!
http://hegzaco.com
پاسخ:
خوشحالم خوشت اومده . 
سلام . خیلی خوب بود ممنونم.
پاسخ:
خواهش میکنم .
  • شرلوک هلمز
  • من خودم به شخصه عاشق عکس چهارمی ام. نه فقط به خاطر اینکه بندیکت به جاش صحبت کرده نه کلا از شخصیت اسماگ خیلی خوشم میاد. امیدوارم به زودی بتونم یه پست خوب درباره اش بذارم.
    اسماگ.... اسماگ...لامصب اسمشم مثل خودش جیگره!!!!!!!!!
    تیزر جدیدش ما را بکشت... http://www.aparat.com/v/6P49H
    این ویدئو نیز ما را بکشت... تورینو نیگا... ععععععععع... http://www.aparat.com/v/GsfYL
    پاسخ:
    ممنون. از تورین بدت میاد.منم همین طور.(من جانم شرلوک نیستم)
    sherlock:تورین سپر بلووووووووط!!!!!!!!!!!
    ئه؟ مگه میشه کسی از تورین بدش بیاد؟؟؟ بارد چی؟؟؟
    پاسخ:
    جان:من از تورین بدم نمی یاد ولی وقتی تو کتاب یا فیلم پول رو از بیلبو مهم تر می دونه خوشم نیومد. بارد که عالیه.اول به خاطر اینکه شر اون اسماگ مسخره رو کم کرد. بعدشم کلا خوبه....

    شرلوک : آآآآآآه !!! اسماگ بیچاره.
    مارتین جووونم =))
    ریچارد 3>
    اسماوگ :) چرا باید بمیری؟؟؟؟ =(((
    ممنون
    پاسخ:
    بیچاره اسمااااااگ!!!!!!!!
    منم وقتی کتابشو خوندم و اخرشو فهمیدم واقعا ناراحت شدم. نمیدونی چه احساسی نسبت به بارد پیدا کردم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی