Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

این پست رو فقط جان واتسون بخونه 1

دوست عزیزم جان :


مدت زیادیه ازت خبری ندارم ... من هم به تازگی درگیر یه مشکل جدی شدم و حتما اونی که گفتم بهت بگه جریانو بهت گفته ... نمیتونم بهت زنگ بزنم ، پس از این به بعد پست هایی با همین عنوان رو پیگیری کن !!


راستی چون فقط خودت باید بخونیشون رمز رو بهت میگم فراموشش نکن .

 .... You are checking the 

جای خالی همون رمزه !  یعنی امیدوار باشم خودت بفهمی منظورم رو ؟؟؟


ببخشید که تو هم تو دردسر افتادی  😞

  • Sherlock

نظرات  (۹)

  • فرد غیرمحتمل
  • چـــــــــــــــــطورین؟
    چرا خبری ازتون نیست؟
    پستای اختصاصی میزاری کلک؟!!!
    پاسخ:
    Sherlck : ممنون تو خوبی ؟ ای بابا چه کنیم دیگه ! 
  • فرد غیرمحتمل
  • البته اعلام شرمندگی میکنم که نظر پایینو توی پست نامربوط گذاشتم[چهره ناراحت]
    منو ببخشید[درحال گریه کردن].
    پاسخ:
    Sherlock : نه بابا راحت باش .. جان که نخونده تو بخون لااقل ... حیف که واقعا گرفتارم وگرنه میرفتم سراغش یه کم کتکش می زدم.
  • فرد غیرمحتمل
  • چیزی تا 800 روزگی وبلاگ نمونده!!
    هیییییییییییییییی پیر شدیم رفت!!
    پاسخ:
    Sherlock : اوهوم . 😞
    هیییییییییییییییییییی !!!!!
    جان از اول آشنایی مون پیر بود پیر تر تر تر شده 😏
  • هرکول پوارو
  • هی ببینم شما دوتا مشکلی پیدا کردین؟حالتون خوبه؟
    پاسخ:
    Sherlock : متاسفانه بله ... جان هم یه چند روزه ناخوشه ، امیدوارم حالش خوب بشه 😭
  • هرکول پوارو
  • اوه...چ بد...پس اوضاع زیاد خوب نیست
    اگه به کمکی نیاز داشتی در خدمتم مونمی!
    ممنونم دوست خوبم ... جان الان بهتره !
    من جان هستم میتونید ثابت کنید کنید من جان نیستم
    پاسخ:
     Sherlock : عجیب نیس جان دوبار کلمه ی کنید رو نوشته ؟
  • جان واتسون
  • پس جای خالی رو بگو.....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی