Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

اینم از پیشنهاد

میدونم کمی گستاخانه یا حتی پرویی به نظر میاد اما میخاستم پیشنهاد بدم شما داستان  نیمه کاره ی منو ادامه بدین !  اره چرا که نه ؟؟ شما میتونین یه پایان خوب براش بسازین و منم بهترین اش رو به عنوان پارت  آخر داستان تو وب میذارم ... هوووم ؟؟؟ موافقین ؟؟؟ منو جلوی جان سربلند کنید ... دمتون گرم .. جبران میکنم !!


البته این در حد پیشنهاده ... منتظر هستم نظراتتون رو بگین ... خوشحال شدم امروز دوتا پست هر چند کم گذاشتم .. 


فعلا !

  • Sherlock

نظرات  (۴)

آقا یه کامنت بذارم و برم ! حکایت اومدن من و پست گذاشتن ام شده یکی بود یکی نبود ... خلاصه امروز شانسم دوتا پست گذاشتم ... اوووومممم راستی جان ..تو هم اگه خواستی رو پیشنهادم فکر کن ...افرین پیرمرد!
خبری نیست .!؟
  • جان واتسون
  • سلام شرلوک.بابا این چیه نوشتی؟خیل خب ولش کن اصلا من دخالت نمی کنم.اومدم یه خواهشی ازت بکنم.دیگه جلو ی اون فروشگاه وسایل تزیینی کنار مطب انقدر رژه نرو.آخه چی اونجا پیدا کردی همش خیره میشی به یه نقطه اش؟اصلا تصویر خوبی نداره.به خصوص که کنار مطبم هست...
    پاسخ:
    هههههههههه  دیوونه !
    هوا خیلی گرمه !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی