Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

یه صحبت کوتاه


سلام به همه ی آقایون و خانمای محترمی که همیشه به ما لطف داشتن و ما رو شرمنده کردن.

مدیون هستین فکر کنین پاچه خواری هستشا ...

روزانه ( مثلا ما هر روز اینجاییم ! ) یک یا دوتا کامنت به دستم یا به دست جان می رسه که گفتین : آقاااا این چه وضعیه ! چرا پست نمیذارین ؟  خدا رو خوش میاد ملتو علاف کنین ؟      باور کنید بچه ها من حق رو فقط و فقط به شما میدم ... من هر دلیلی بیارم مثل توجیه کردنه ! اما خب بخام رو راست باشم من به شخصه در این عصر ارتباطات از نعمت اینترنت محروم هستم .. جان رو نمیدونم ... اون یه دکتره و پولش از پارو بالا میره ! (  نه بابا شوخی کردم .. همین یه هفته پیش از من دستی پول گرفت !)   میدونم که میدونید قبلا بیشتر فعالیت داشتیم ... قبلا امکانات هم برای خودم.به شخصه بیشتر بود تا نسبت به الان ...اما من سعی میکنم باز هم بیشتر بیام ... شده یه سلام خشک و خالی بنویسم مینویسم تا عزیزان دیگه از دست ما شاکی نباشن هر چند حق دارن ... جان از حرفی که زدم دلگیر نشو پیرمرد !!!

خوب بروبچ عزیزززززز ...اووومممم راستی ...شما بهترین دوستای ما هستین ... خوشحالم ما رو با وجود نبودن هامون ...پست نگذاشتن هامون ... همه ی کم و کاستی هامون تحمل میکنین ... اون جوری هم نگاه نکنید ... پاچه خوارم نیستم اصلا ..هههههههه ... 

باز چیه ؟ به من نمیخوره مهربون باشم ؟؟؟ عجبا !!

  • Sherlock

نظرات  (۵)

پووووووف !
دوشنبه چهارده مهر سال هزار و سیصد و نود وسه !!!
تبادل بنک؟
پاسخ:
: )
تو اینستا هم فن پیج دارید
نه متاسفانه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی