Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

جان !!!!!!!!

من نمیدونم وقتی من به هیچ اینترنتی دسترسی ندارم جان چطوری میری پست میذاری؟؟؟؟

تو تو مطبت چیکار میکنی؟؟؟

بعد از کلی گشتن و یه فرصت خوب پیدا کردن برای اومدن و سر زدن به این وبلاگ ات می بینم تو کلی پست جورواجور گذاشتی...و تازه دوستان هم لطف کردندوبرات کامنت هم گذاشتند ... خوب دستشون درد نکنه واقعا ...

معلوم هست تو کجایی جاااااااااااااان واتسون؟؟؟ یک هفته میشه ازت خبری ندارم... من به اندازه ی کافی سرم با مشکلات خودم گرمه و زمانی برای خبر گرفتن از حالت ندارم پس اگه میتونی برای یک ساعت از اون مطب ات دل بکن و یه سری به من بزن ... شاید تا بعد ها نتونم دوباره به اینترنت دست پیدا کنم ... و راستی باید درباره ی مطلبی نه چندان مهم باهات صحبت کنم ... پس محض رضای خدا از اون مطب فکسنی ات بیا بیرون پیرمرد ... !

  • Sherlock

نظرات  (۱۰)

بیابریم کتکش بزنیم
هماهنگ کن یه روز بریم از خجالت این پیر مرد در بیایم ...
  • فرد غیرمحتمل
  • نه آقا این دیگه چه کاریه آخه
    با ادب باشین.
  • فرد غیرمحتمل
  • شرلوک میگم یه سری به جان بزن شاید حالش خوب نباشه!!!
    آخرین بار کی بهش سر زدی؟
    محض رضای خدارو جام میگفت همیشه
    از خودش اصطلاحات زیبا مثل من نداره که.شرلوک راستی من کارت داشتم البته بعدا...
    ببین شرلوک عزیز یا فصل 4 تو همین 95 میاد بیرون یا خودم از بالا پشتبوم پرتت میکنم پایین
    سعی میکنم تهدیدت رو جدی بگیرم موریارتی !
    کاملا تصادفی محض رضای خدا رو گفتم پیرمرد !! بیا منم کارت دارم اتفاقا .. هیچ معلوم هست تو اون مطب فکسنی ات چی خبره ؟؟؟
  • هرکول پوارو
  • پیرمرد رو خوب اومدی :))
    پاسخ:
    Sherlock : آره ! :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی