Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

مرتب سازی تصاویر

بازم سلام...

اگه پست های خیلی قبل این وبلاگ رو خونده باشید می دیدید که پست هایی به صورت مرتب کردن تصاویر داشتیم. اگه اشتباه نکنم تا قسمت سه از فصل اول رو گذاشتیم. حالا می رسیم به عکس های قسمت اول فصل دوم.

روش مرتب کردن اینطوریه : این عکس ها از نظر سکانسی  نامرتب هستن. یعنی اگه شرلوک رو دیده باشید میدونی که بل فرض عکس شماره ی 1 جاش آخر فیلمه (مثلا) حالا شما اونارو به ترتیب روند فیلم مرتب کنین

3ب3ب3لب


3لبق3بل


3قلب3


3ب3ب3


3بق34


صبصرب


3ب23


3قب3قب32


3ب23بر3رب


3ب23رب


امیدوارم لذت برده باشین....

  • جان واتسون

عکس شرلوکی

نظرات  (۱۳)

  • فرد غیرمحتمل
  • من شروع میکنم رفیق امیدوارم درست باشه(اعداد از چپ به راست)
    4-10-9-3-6-1-2-8-7-5
    چه کار کسل کننده ای ...
    جان واتسون ؟
  • فرد غیرمحتمل
  • درست یا غلط؟ جان هستی؟
    bored
    ببخشید دوستانی که گفتند واقعا جان واتسون هستی عذر خواهم جان واتسون ایرانیه ایا؟؟؟؟ بعدم اون که واقعا وجود نداره فقط بازیگرش میتونه وبلاگ داشته باشه که در این صورت میشه ترجمه کرد حالا واقعا ترجمه های وبلاگشه؟ برای من که جالبه ببسنم چی توی وبلاگش نوشته بود
    من جان هستم.جان واتسون.مهم نیست کی هستم.شما منو جان همیشگی بدونید.شرلوک که این طوری میبینه. مگه نه شرلوک...خب...تازه دکترم هستم.برای اثباتش باید بگم: ممکنه شما...آره خود شمایی که این نظرو میخونی از درد فالانگز های دستات رنج ببری چون به نحوی بد ازشون استفاده کردی.یا استخوان تراپزیومت از استفاده ی زیادی از گوشی موبایل دچار درد شده باشه.
    در ضمن باید معذرت بخوام که یه مدت نبودم واینکه بله شما درست جواب دادی فرد غیر محتمل عزیز.گرچه بهتره بگم تنها کسی که جواب دادی.
  • فرد غیرمحتمل
  • باید یه خرده سطح هیجانشو ببری بالاتر.
    به این نکته حتما توجه می کنم. راستی شرلوک من به تو گفتم کارت دارم. یه سر به من بزن.
    دکتر واتسون عزیزم تو برای من همیشه واتسونی و واتسون خواهی موند پیر مرد ... این روزا همه منو کار دارن چرا ؟؟؟؟؟
    شرلوک تو حرف نداری. ولی پیرمردت چی بود دیگه؟
  • فرد غیرمحتمل
  • جان تو به دل نگیر
    شرلوکه دیگه!!!
    خودشم پیر شده ولی به بقیه سرکوفت میزنه!!
    پاسخ:
    پیر جانه نه من
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی