Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

دوست داران دارن شان کیان؟

سلام به همه.

این پست رو گذاشتم چون می خواستم بدونم کیا طرفدار پرو پا قرص دارن شان هستن. من خودم دیوذنه اش هستم.با اون کتابای فوق العاده و عجیبش.مثلا کیان که فکر میکنن لارتن یه شخصیت عزیز ومعرکه است. یا کیا فکر میکنن استیو خوبه اما دارن نه. یااینکه کیا معتقدن از درویش بهتر پیدا نمیشه.یا حتی از ارباب بوش و ارباب بلیر هم تعریف میکنن.

می دونم خیلیاتون طرفدار آدم خوبایید.ولی دلم می خواد بدونم کی میاد و میگه من عاشق لرد لاس با اون پوست ور اومدش و هشت تا دست و پا خارق العادش هستم؟

.

.

.کسی نیست؟

.

.

لطفا بهم جواب بدید.

  • جان واتسون

نظرات  (۴۲)

  • هرکول پوارو
  • بالاخره به اینترنت دسترسی پیدا کردی مونامی؟
    نه هنوز دوستان اما سعی داریم هرچه زودتر دسترسی پیدا کنیم.حالا چرا هیچکس جواب سوال منو نداد؟؟؟
    سلام. جان تو واقعا باخودت چی فکر کردی؟ دارن شان ؟؟؟؟ میدونم خیلی زیاد طرفدارشی . حتما بعدا میخوای کتاباشم بذاری برای دانلود ... آره؟؟؟؟
    اوه کا ... مان !!!!
    از سن تو گذشته پیرمرد .
  • هرکول پوارو
  • پیرمرد رو خوب اومدی شرلوک :))
    شرلوک!!!
    من........تو.......پوارو.......
    من دیگه حرفی ندارم.اما بدونین......بدونین.......من فقط حدودای شصت سال هستم بعید میدونم به این دوره بگن پیری.....!!!!!!
    شوخی کردم بابا یه چیزی گفتم....
    پیر مرد سبیل قشنگ !!!
    پاسخ:
    مردک بی حوصله
    شان کیه!؟
    یه کلمه هم ازمادرعروس بشنفید خخخخ
    سلام
    فکرنمیکردم یکی مث من دیونه شرلوکو دارنشان باشه😀😀😀
    راستی کتاب سه گانه شهر از دارنشانم فوق‌العاده اس!!!!
  • جان واتسون
  • البته که فوق العاده است.من خودم دیوونه ی پاکارم.ولی یکی بیاد و اینو توکله ی شرلوکم فروکنه.
    پاکااااار...اسمشم ترسناکه
    کاش ی بنده خداییم پیداشه زامبی رو واسطه دانلود بزاره ماکه نمیتونیم بخریم :( :(
  • جان واتسون
  • من عاشق زامبی ام.یعنی معرکه است.عاشق ریجم.بیشتر از بی.شما کی رو دوست داری؟
    بی زیادی شبیه خودمه :)
    باهاش خیلی حال میکنم
    ولیییی ریج خیلیییییی نامرده فک کنم سرشتشو شیطان به هم زده نه خدا
  • جان واتسون
  • دموناتا چی؟ اونو خوندی؟
    هه خوندم?????اونو مثل الفبا فولم ؛))
    کاش درسامم اونجوری میخوندم
    تو دموناتا لردلاس گرابز درویش اصلا ادموعاشق خودشون میکنن...
  • جان واتسون
  • امبی رو تا چند خوندید؟
    تا کتاب 8
    شماتاچندخوندید؟
  • جان واتسون
  • من نه رو تموم کردم
    انگیلیسیشو؟؟
  • جان واتسون
  • بله.عجب داستانی بود.اگه مایل باشید خلاصشو بگم.حالا حالا ها توی اینترنت نمیاد.یا فایل انگلیسیشو میخوای؟البته من تا فصل هشت از کتاب نه رو ترجمه شده دارم.مال سایت افسانه ها ست
    وای اره اگه بشه خلاصشو بگین :)
    میشه هم انگلیسیشو هم فارسیش تا جایی که هست بدین؟؟؟؟
    هرچند کنکور اصلا برام وقت نذاشته ولی حتما باید برا خوندن این داستان وقت درست کنم :)))))
    کاش برا درسامم اینقد هیجان داشتم :/
    دارن شان خارق العاده و عالیه.خیلی قلمشو دوست دارم.
    عاشق لردلاس نیستم ولی از گروبز بهتره.گروبز یه شخصیت واقعا چندش آوره.
    من عاشق برانابوسم.واقعا طراحی شخصیت منحصربه فرده.شدیدا دوسش دارم.
    درویشم خوبه و دلم براش میسوزه اما برانابوس یه چیز دیگست.
    من فقط خودم رو قبول دارم و فقط خودم رو دوست دارم ... جاااااان واتسون دیگه سنی ازت گذشته ها ... باید کم کم به بازنشستگی فکر کنی ... دوران پیری خوبی داری نه !!!
    مگه چند سالشه؟؟؟؟؟:/
    And I Belive in Sherlock Holmes
  • جان واتسون
  • شرلوک شوخی می کنه.من هنوز از موهبت جوانی برخوردارم.
    اندرسون ؟؟؟تو که معمولا با شرلوک بدجوری درگیر ی داشتی!!!
    نه دیگه آخراش قضیه حل شد!!
  • جان واتسون
  • ایول بابا به شما .راستی نارلین یه سوال .مگه شما میتونی زامبی رو ترجمه کنی؟بچه ها کی میتونه؟
    تو تابستان که درس نداشتم انگلیسیشو میخوندم ولی الن اصلا وقت نمیشه :(((((((((
    اون فایلشو میدی؟؟
    اندرسون؟؟؟؟؟؟:/
    کی خوشش میاد جای اندرسون باشه:/
    راستی فصل 9 خلاصشم میگی؟؟؟؟؟
    اصلا الزایمریم دیگه کم کم یادم میاد میخام چی بگم
  • جان واتسون
  • یعنی خلاصه شو میخوای ؟راستی...یه چیزی رو نفهمیدم تو از قبل ترجمه شده شو میخوندی؟
    اجتماعتون خیلی کسل کنندست. مخصوصا تو شرلوک.
    میخوام سرحالتون بیارم: http://s7.picofile.com/file/8238450018/20130101_140354.jpg

    فقط میتونم بهتون بگم که انتظار یدونه رمزو نداشته باشین.
    توتابستون که فارسی فصل8رونداشتم انگلیسیشو میخونم
    فصل9هم هنوز اینترنت نیومده بود
    بله اگه میشه هم خلاصشوبگی هم فایل انگلیسیشو بدی :)
    شرلوک راست میگه ها داری پیرمیشی؛)))))))))
    عجب آدمای بی ذوقی هستین شما.
    باو خیر. سرم میخواستم یه معما بهتون بدم تا اینقدر علاف واینستین.
    ازتون نمیگذرم :D
  • جان واتسون
  • وای ی ی ی.این معما خیلی مشکل بود .روم نشد از شرلوک کمک بخوام.واهش میکنم خودت جوابشو بگو.من که خیلی روش کار کردم.چیزی دستگیرم نشد
    منو مسخره میکنی؟
    حالا که اینطور شد بگیر:
    I will BURN you
    آماده سوختن باشین!!!!!!!!
    الان گازو روشن میکنم
  • جان واتسون
  • چی؟این حرفا چیه؟بس کن .سوختنو بذار کنار از کجا گیرش آوردی؟چقدر به مغزت فشار آوردی همچین چیزی طرح کردی؟اگه خیلی زرنگی پست بعدی رو جواب بده.تا پست بعد
    باشه حالا چون تویی دیگه نمیسوزونمتون. البته فعلا!
    میتونین از زندگیتون لذت ببرین و منتظرم...
    ;)
    اینجور ک پیداس هیچکس جواب این معمارونمیدونه
    حروفو سه تا سه جداکنین.
    خب؟😒
  • جان واتسون
  • آره.خب؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی