Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

عذر خواهی

سلام.من جان واتسون هستم.معمولا خودمو تو هر پستی معرفی نمی کنم ولی چون از زمانی که شرلوک

آخرین پست رو گذاشته خیلی میگذره گفتم شاید فراموش شده باشم.

خب باید دیگه واقعا یه عذر خواهی از شما بکنم(شرلوک با اون اخلاقش به این زودی راضی به عذر خواهی 

نمیشه) ببخشید از اینکه بی خبر رفتیم و وبلاگ رو ول کردیم .ما خودمونم از این وضعیت راضی نیستیم.

متاسفانه تو این مدت اینترنت نداشتیم و من الان دارم به سختی این پست رو می گذارم اونم در شرایط سخت.

خب من باید سریع تر صحبت هام رو بگم.من مجبور شدم برای کار در یک مطب دور یه مدت از بیکر برم شرلوکم

نمی تونست تنهام بذاره این شد که اونم اومد و ما در حالی که خونمون عوض شده و من اصلا این منطقه رو 

نمیشناسم( غیر از شرلوک) بیشتر وقتم صرف آشنایی با منطقه ی جدید و راه رفت و آمد مطب شد.حال هم که

اصلا اینترنت درست و حسابی نداریم...وضع بدیه درک میکنید؟ خب من خیلی خوابم گرفت فردا باید صبح زود پ

پاشم صبحونه واسه شرلوک و خودم آماده کنم.پس تا موقعی که هم وقت بیشتری داشتم(شرلوک همیشه 

بیکاره) هم اینترنت بهتر خدا نگهدار.
  • جان واتسون

خبر

نظرات  (۵)

سلام . من شرلوک ام . از اینکه جان بالاخره اومد و یه پست گذاشت بینهایت متعجبم ! اما خب ظاهرا سر عقل اومده .
حرفایی که جان زد همش درسته . ما مدتیه به یه منطقه ی جدید اومدیم و اینترنت نداریم . الانم با موبایل دارم کامنت میذارم ... سرعت افتضاحه !
منم از همه ی دوستانم که ما رو فراموش نکردن یه معذرت خواهی نون و آبدار میکنم امیدوارم به زودی ما بتونیم به اینترنت وصل بشیم و مثل قبل دوباره وب مون رونق پیدا کنه . راستی میدونستین جان ما واقعا دکتر شده !!!
  • هرکول پوارو
  • چه عجب یه علامت حیاتی از خودتون بروز دادین :/
  • هرکول پوارو
  • شما دوتا مردین یا هنوز زنده اید مونامی ها؟
    شرلوووووووووووووووووووووووک آقای وااااااااااااتسسوووووووووووووون البته بهتره بگم آقای دکتررررررررر واااااتسوووووووووووووون کجاییییییین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    هه !!!!!!!!!

    جان واتسون سرش گرمه مریض هاشه ... منم از بی حوصلگ ناشی از بیکاری به جنون رسیدم .....

    اینکه میگم بیکاری فکر نکنید الان مثلا با خیال راحت پامو گذاشتم رو پای دیگه ام رو صندلی ام لم دادم ... نه اصلا به هیچ وجه !!! اتفاقا الان در یه وضع بد و شدیدا ناراحت کننده ام و دغرم با یه گوشی به درد نخور که هر آن ممکنه باتریش به کلی تموم بشه کامنت میذارم. جان تو پیغام منو دریافت کردی یا نه ؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی