Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

پرونده ی قتل آقای راسل

بچه های عزیز ... خب همونطور که میدونید من دارم یه داستانی می نویسم که قبلا قسمت اولش رو براتون گذاشتم و جا داره از همه ی دوستان خوبم بابت اینکه وقت گذاشتن و داستان رو خوندن یه تشکر حسابی کنم .  تو این مدت که نبودم قسمت دوم و سوم داستان رو هم نوشتم . البته بگم من دوست داشتم خیلی بهتر از اینا این داستان رو براتون واسه ی دانلود بذارم اما خب نشد دیگه . انشالله ببخشید منو .
راستی قسمت اول رو هم بعد یه ویرایش جزئی دوباره برای دانلود گذاشتم . هم چنان منتظر پیشنهاد های خوبتون هستم .

یبلا

قسمت اول : دانلود


قسمت دوم :  دانلود


قسمت سوم : دانلود

  • Sherlock

نظرات  (۱۵)

  • هرکول پوارو
  • داستانت خیلی باحاله
    پاسخ:
    Sherlock : ممنون هرکول جان ... نظر لطفته .
  • هرکول پوارو
  • قسمت جدید رو کی میزاری؟
    پاسخ:
    Sherlock : انشالله به زودی میزارم هرکول .
    یه کم بدقولی شده .... میدونم . انشالله به زودی قسمت چهارمش رو هم میذارم .
    پاسخ:
    Sherlock : شرلوک بد قول !!!!!!!!!!
  • هرکول پوارو
  • آقا قسمت جدید اصلا ولش یکی به من بگه چرا اصن آپ نمی کنید؟
    پاسخ:
    Sherlock :  باور میکنی هر روز میایم اینجا ولی خوب چیزی که به نظرم ارزش پست گذاشتن باشه به ذهنم نمیرسه .... یه مدت من وجان گیر این انتخاب رشته بودیم .... باز یه موقع بود که یه مدت اینترنت نداشتیم خلاصه .... ولی ممن.ن که به ما سر میزنی .... باشه چشم .... سعی میکنم بیشتر پست بذارم .... این جانم که .... ولش کن اونو ... دیگه خودم باید مدیریت این وب رو به دست بگیرم .... نا سلامتی وب مال اونه اما اصلا اینجا نمیاد .... ما هم چند وقت پیش تقریبا پنج یا شش ماه پیش هر دو تامون عزیز ترین کس تو زندگی مون رو با هم از دست دادیم ... درکت میکنم چی میگی ... بازم باید توکلت به خدا باشه ... انسان همیشه باید راضی باشه به رضای خدا .... 
  • هرکول پوارو
  • داییم فوت شده امروز[ناراحت]
    خیلی ناراحتم[گریه]
    اگه میشه یه فاتحه براشون بخونین
    پاسخ:
    Sherlock : هرکول عزیز امیدوارم خدا بهتون صبر بده .... درکتون میکنیم واقعا خیلی سخته .... چشم برای شادی روحشون حتما فاتحه میخونم .... انشالله خدا همه ی رفتگان رو بیامرزه .... بازم تسلیت میگم هرکول جان .... ناراحت بودن تو این شرایط خیلی طبیعیه اما سعی کن برای آرامش روحشون و همینطور آرامش خودت براشون دعا کنی .... امیدوارم خدا خودش کمک کنه ... انشالله
    اییی بابا ما که مردیییییم.پس چرا بقیشو نمیزاری
    سلام دوستای عزیز شرلوکی. من و نمیدونم میشناسین یا نه من مدیر سایت داستان نویسی انیگمایند هستم و نویسنده سایت بیکراستیریت. در حال حاظر دارم داستان و فنفیکشن نویس جذب میکنم. نمیدونم شایدم قبلا ازتون درخواست کرده باشم اما گفتم بازم بگم.. که من دارم همه شرلوک نویس ها و جنایی نویس هارو دور هم با کمک بیکر استیریت جمع میکنم.. ک کم کم انجمن مشترکمونم هم راه اندازی میشه با مدیریت خودم. خیلی خوب میشه این که شمام هم ب ما ملحق بشین و یه چیز دیگه ما توی انیگمایند داستان و فن فیکشن با موضوعات: (جنایی. معمایی.ترسناک.اکشن.فانتزی و تخیلی) مینویسیم و درام و عاشقانه نداریم اگه یه سر به سایت ما بزنید و پست ثابت رو بخونید با ما بیشتر اشنا میشین... ممنون میشم اگر کسی رو سراغ دارین که به هنر داستان نویسی علاقع داره و مینویسه و یا حتی تازه میخواد شروع کنه رو به ما معرفی کنید. من خودم با تک تک بچه ها کار میکنم :)
    zahra.sh.enigmind@gmail.com
    http://enigmind.r98.ir/
  • فرد غیرمحتمل
  • شرلوک پس ادامشو کی میزاری؟
    جون من سریعتر تازه به جاهای باحال کشیده شده
    عالی بود
  • جان واتسون
  • این شرلوک حرف حالیش نیست که بهش میگم بقیشو بذار پشت گوش میندازه حرفامو.شما بهش بگید بلکه شاید کمی آدم شه
  • فردغیرمحتمل
  • ششششششششررلوک ببین جانم(جان هم) از دستت عصبیه!!
    بقیشو بذار دیگههههههههه!!
  • مرده متحرک
  • من واقعا شرلوک رو دوست دارم هر چی بگم باز هم کمه

    شرلوک ادامش هم بزار
    پاسخ:
    اگه بشه منم  دوس دارم بزارم ولی خب ... .
    این روزا زندگی من داره به کسالت بار ترین وضع ممکن میگذره ... شاید باور نکنید من به حدی بی حوصله و کسلم که حتی دیدن جان و سر به سر گذاشتنش کیف نمیده !!!

    مشکل من اینه اینقدر از از اخرینذقسمت داستان ام که گذغشتم زمان زیادی میگذره دیگهذیادم نمیاد دفستان چی به چی بود !!! اینقدر برام مشکل جورواجور پیش اومد که حتی دیگه جان رو هم هفته به هفته میدیدم. من هم خیلی مشتاقم فرصتی پیش بیاد که دوباره داستانم رو بخونم و ادامه اش بدص اما باید در درجه اول یه لپ تاب درست درمون گیر بیارم ... لپ تاب قبلی ام طی یک اتفاق منهدم شد
    از اینکه مثل همیشه ما رو تنها نگذاشتین ممنونیم .. اگه این کامنتذرو میخونی جااان بدون خیلی وقته ندیدمت و میخوام بدونی که دلم حتی یه ذره هم برات تنگ نشده !!! سرت تو اون مطب فکسنی و قراضه ات گرمه پیرمرد !ببخشید اگه متن کلی غلط املایی داره !!! با گوشی ردب و داغون تو یه جای به شدت ناراحت کننده اونم در حال تکون تکون خوردن دارم می نویسم و الان دلم صندلی راحتم و یه سیگار میخوادر!
  • جان واتسون
  • شرلوک.از وضع پیامات معلومه که با گوشی اونارو میفرستی.
    منم دلم برات تنگ شده.ولی ....یکم تحمل کن در اولین فرصت بیکاریم میام پیشت.فعلا...
    پاسخ:
    برو پیرمرد !
    سلام.من کاراگاه مهدوی هستم.دارنده افتخاراتی در حل معما هایی از دولت و مردم.وبلاگ شما خیلی جالبه.پیشنهاد می کنم. به وبلاگ من هم سربزنید.اگه می خواید توی حل پرونده ها کمکم کنید و کاراگاه بازی کنید.با من تماس بگیرید.m.hosini.unity@gmail.com
    اگه می خواین.کاراگاه بازی کنید،می تونید با من تماس بگیرید و اگه دیدم به درد ما می خورید توی مجموعه گروه ها و آموزش ها و پرونده هام شما رو راه میدم.الان من به سه نفر برای کمک در پرونده هام نیاز دارم.هرکسی که فکر می کنه می تونه به من کمک کنه با من تماس بگیره.ممنون
    پاسخ:
    اووو چه خوب !!! باشه ممنونم از این پیشنهادتون .. اره ادرستون رو حتما بفرستین برامون ...تنکیو.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی