Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

امتحانات !

 خب خب این روزا همه گرم درس خوندنن و حسابی مشغولن ...  منم جهت عوض کردن حال دوستان این مطالب طنز رو جمع کردم و ... بخونید و یکم بخندین ... به امتحانا هم فکر نکنین ..  البته تا وقتی این پستو می خونین ها !!

                                                     ادامه ی مطلب پلییییزززز !!!


 10 راهکار طلایی برای بهتر پاس کردن امتحانا !!!!


۱ – زین پس تا آخرین روز امتحانات خواب بر تو حرام باد !


۲ – تلوزیون را بیخیال همی شو که وقت بس ناجوان مردانه تنگ است !


۳ – دیر خواب و زود خیز !


۴ – شبکه گسترده جهانی را تعطیل کن !!!


۵ – پارک و سینما و کافی شاپ تا آخرین روز امتحانات مکروه گردد .


۶ – کتاب فقط کتاب درسی و فیلم تنها فیلم درسی !!!


۷ – موبایل بازی اعم از اس ام اس و بلوتوث و . . . همگی موجب ابطال وقت است !!!


۸ – حمام کردن بیش از نیم ساعت و یک بار در هفته حرام است .


۹ – صله ارحام ولو تولد پسر دایی باشد یا عروسی شوهر دختر عمه ی همسایه ناتنی بر تو واجب نمی باشد . نرو !!!


۱۰ – پاچه خواری استاد را از خاطر مبر که اوجب واجبات است و بسی تو را در پاسیدن درس همی یاری کناد !!!




   امتحان وسیله س ، نمره دست استاده ،

    الکی خودتو از اینترنت نندازی بشینی درس بخونی ها !


    اگه توی اینترنت باشی توانایی اینو داری که،
    بدون احساس خواب آلودگی تا صبح بیدار باشی ،
    حالا کافیه ساعت ۱۰صبح از خواب بیدار شی ساعت ۱۱ کتاب بگیری دستت ،
    چنان پلکات سنگین میشه که انگار ۲ شبانه روزه نخوابیدی …




   بی همگان به سر شود ، بی تو بسر نمیشود
    این شب امتحان من چرا سحر نمیشود ؟
    مولوی او که سر زده ، دوش به خوابم آمده
    گفت که با یکی دو شب ، درس به سر نمیشود
    استرس است و امتحان ، پیر شده ست این جوان
    دوره آخر الزمان ، درس ثمر نمیشود
    مثل زمان مدرسه ، وضعیت افتضاح و سه
    به زور جبر و هندسه ، گاو بشر نمیشود
    مهلت ترمیم گذشت ، کشتی ما به گل نشست
    خواستمش حذف کنم ، وای دگر نمیشود
    هرچه بگی برای او ، خشم و غصب سزای او
    چونکه به محضر پدر ، عذر پسر نمیشود
    رفته ز بنده آبرو ، لیک ندانم از چه رو
    این شب امتحان من ، دست به سر نمیشود ؟
    توپ شدم شوت شدم ، شاعر مشروط شدم
    خنده کنی یا نکنی ، باز سحر نمیشود !



سر امتحان استاد ها سوالاتی میدن که ما تا حالا ندیدیم !
در عوض ما هم جواب هایی میدیم که اونا به عمرشون ندیدن !




 اینم یه پست شاد با کلی تزیینات و ... خب ... حالا که یکم روحیه تون بهتر شد دیگه وقتشه برید درس بخونید ... آفرین بچه ها... برید درس بخونید دیگه ... خنده بسه ... برید دیییییگه .. نذارید دعوامون شه ها

پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

با آرزوی موفقیت واسه ی همه ....

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

  • Sherlock

طنز

نظرات  (۵)

خخخخخ .... چقدر بد که امتحان دارید .... هار هار هار !!!! هور هور هور !!!!

مثلا دارم بهتون میخندم ... این پایینم ...

http://www.patugh.ir/up/2012/02/s3qqob6aiw2uv96zj18.jpg

اینم ببین جان ...

http://www.toopfun.com/wp-content/uploads/2013/02/office-work-funny-animation.gif

و این ....

http://pajvak.com/system/assets/imgArticle/2014/10/15950_6edf5a4c2c2baed14e466fc77c88bea3.gif

بسه دیگه.
امروز دینی رو به نسبت گند زدم هاها
کلاً دینی من درست نمیشه خخخ
متشکرم که دلداری دادی با این پستت تسکین پیدا کردم اصن!
سلام شرلوک...هور هور هور! خندیدم.امتحان هندسه داشتیم ها!
در ضمن بارسا باخت موقعیت به این خوبی رو از دست داد. به درد چی می خوره این خوردی آلوا؟
پاسخ:
 Sherlock : امتحان هندسه ؟؟؟ هور هور هور ...

باخت بارسا که افتضاح بود ... ولی خب .. چه میشه کرد. به درد گل زدن به تیم خودی میخوره آلوا!!!!
خیلی قشنگ بود حال و هوا مو عوض کرد
پاسخ:
Sherlock : خواهش میکنم..... وظیفه ست حال و هواتونو عوض کنم.... اونم در شرایط نفس گیر امتحانا...
10 راهکار طلایی برای بهتر پاس کردن امتحانا دادی اونوقت میگی بخونین به امتحانا هم فکر نکنین؟؟؟؟؟
نفس خرخونم در درونم لرزید!!!
پاسخ:
Sherlock : خواهش میکنم.... خوشحالم وظیفه مو نسبت به شما دانش آموزان درس خون و ساعی انجام دادم ( اسمایلی ماست مالی کردن قضیه ! ). ... . این ده راهکار واقعا طلاااااایی هستن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی