Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

فروش 355 میلیون دلاری هابیت


به نقل از باکس آفیس، «هابیت: نبرد پنج سپاه» به لطف فروش قدرتمند خود در خارج از آمریکا از ۳۰۰ میلیون دلار عبور کرد. از این میزان ۹۰۶۲۷۰۰۰ مربوط به فروش تخمینی ۵ روزه هابیت در آمریکای شمالی و ۲۶۵ میلیون دلار مربوط به فروش خارج از آمریکای شمالی هابیت هست که در ۱۲ روز حاصل شده است. در میان بزرگترین بازار فروش خارج از آمریکای هابیت متعلق به آلمان است.

جایی که با فروش ۱۲.۴ میلیون دلاری در این هفته، فروش کلی به ۳۷.۷ میلیون دلار رسیده است. هابیت در بریتانیا با فروش ۸ میلیون دلاری و تداوم صدرنشینی به رقم کلی، ۳۱.۴ میلیون دلاری رسیده و مشابه این وضعیت درفرانسه با فروش ۷.۵ میلیون دلاری و فروش کلی ۲۴.۸ میلیون دلاری وجود دارد، هابیت در روسیه ۲۱.۵ میلیون دلار، برزیل ۱۳.۱ میلیون، مکزیک ۱۰.۹ میلیون دلار کره جنوبی ۱۰.۴ میلیون دلار، سوئد ۹ میلیون دلار، اسپانیا ۶.۳ میلیون دلاری ، ایتالیا ۵.۶ میلیون دلارو در ژاپن ۵.۳ میلیون دلار فروش داشته است.

همچنین پیش بینی شده است که احتمالا هابیت :نبرد پنج سپاه با فروش ۲۷۰-۲۸۰ میلیون دلاری در آمریکای شمالی و رقمی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در خارج از آمریکا بتواند فروش جهانی خود را به ۱ میلیارد دلار برساند .این میزان فروش اگرچه فروشی خوب و قابل اعتنا محسوب می شود ولی برای نبرد پنج سپاه که عنوان پرهزینه ترین فیلم فانتزی را یدک می کشد چندان رقم زیادی نیست.

لازم به ذکر است در میان بینندگان هابیت ۶۰ درصد مرد و همچنین ۶۰ درصد در گروه سنی زیر ۲۵ سال بوده اند.


منبع: آردا  و آفیس باکس

  • جان واتسون

خبر

هابیت

نظرات  (۴)

به این میگن یه شروع خوب... خداکنه همین طور خوب پیش بره...
الهه کجایی که این منبع انگلیسی رو بترجمی... ماکه خیلی نفهمیدیم... :-(
شرلوک@
منبع انگلیسیه چیز خاصی نمیگه... بقیه اش مربوط به پنگوئن های ماداگاسکار و بقیه فیلم هاست... اون قسمتی هم که به هابیت مربوطه داره میگه تو کشور های مختلف چقدر فروش داشته
پاسخ:
Sherlock :  خیلی ممنونم سپیده
خیلی خوب پیشتر کرده
در ثانی وب خوبی دارین موفق باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی