Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

مراسم افتتاحیه هابیت ( نبرد پنج ارتش )

 dfghj


مراسم افتتاحیه یا فرش سبز فیلم «هابیت: نبرد پنج سپاه» با حضور پیتر جکسون، مارتین فریمن، ریچارد آرمیتاژ، اونجلین لیلی، لوک ایوانس، بندیکت کامبربچ، اورلاندو بلوم، ایان مکلین، لی پیس، اندی سرکیس، استفن فرای، سیلوستر مک کوی، میکائل پرسبراندت، رایان گیگ، جان بل، آیدان ترنر، کن استات، جیمز نسبیت، آدام براون، جد بروفی و بیلی بوید، در ۱ دسامبر ساعت ۱۸ (۲۱ به وقت تهران) در میدان لِستر لندن برگزار  شد. برادران وارنر برای علاقه مندانی که امکان حضور در مراسم رو نداشتن امکان دیدن مراسم رو فراهم کرده که در لینک زیر میتوانید آن را  مشاهده کنید.


لینک


منبع : آردا




  • Sherlock

خبر

دانلود ها

نظرات  (۶)

سلام . چرا من هر دفعه میام تو وبتون قالبتون رو تغییر میدین ؟
امکانش نیست که واسه دانلود بذارین؟
پاسخ:
 واسه ی تنوع .... واسه ی خوشگلیش ... چه میدونم بابا !!!!
نه لینکی برای دانلودش پیدا نکردم ... اگه گیر آوردم چشم میذاریم .
من داشتم اینو دانلود می کردم رسید به صد گفتم تموم شد دیگه یهو از صد گذشت رفت رو صد و یک ترسیدم :| قطعش کردم... خدا میدونه تا چند میخواست بره...
پاسخ:
از کجا باید گیرش بیاریم؟ نمیشناسی کسی رو داشته باشه؟
از همون لینکی که خودت دادی دیگه...
پاسخ:
کجای اون سایت نوشته دانلود میشه؟ یعنی باید عضو سایتش بشی یا نرم افزارخاصی میخواد که دانلود کنی؟
آی دی ام داری؟
اسم کاملش internet download manager
نصبش کن بعد هر جا هر ویدئو یا آهنگی باشه اون بالا می نویسه دانلود با IDM
ولی بازم مطمئن نیستم بشه دانلودش کرد چون از صد گذشت :| به حق چیزای ندیده و نشنیده...
چطور میتونم دانلود کنم ؟گزینه ی دانلودش کو پس؟خواهش میکنم سریع جواب بدین
پاسخ:
John: اون سایت لینکی واسه ی دانلود نذاشته ولی احتمالا با برنامه ی اینترنت دانلود منیجر بشه ...
من IDM دارم ولی نمیدونم چطور باید دانش کنم.جان کمکم کن لطفا
پاسخ:
 ما هم بلد نیستیم ... اگه کسی بلده به ما هم یاد بده ... پلیززززز !!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی