Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

کتاب مصور هابیت

کتاب مصور هابیت

دانلود

منبع:آردا

hfhj

  • Sherlock

دانلود ها

هابیت

نظرات  (۵)

سلام جان . جان تو اسم شماره هاشو به من بده بعد من سنگ پیشگو
پاسخ:
والا نمی دونم.برو خودت ببین.رمز رو عوض کردی؟
نه . با همین رمز میخوام برم. تو شماره هاشو بگو
کاش بتونی اطلس سرزمین میانه رو هم بشه بذاری. میشه ؟ من میخوام ببینمش .
خیلی خیلی ممنون... میرم ترجمش کنم... حتما ترجمش می کنم... اصلا دنبال یه همچین چیزی بودم واسه ترجمه... مخصوصا اینکه هابیتم هست!!! یعنی اگه ترجمش نکردم بریزین سرم هرچقدر خواستین منو کتک بزنین... اصلا اگه ترجمش نکردم هابیتو از من بگیرین زجر از این بالاتر؟؟؟
پاسخ:
sherlock: خیلی ممنونم . خوشحالم خوشت اومده. منم همون شبی که این کتابو دانلود کردم طاقت نیاوردمو سریع خوندمش. تصاویر خیلی خوبی هم داره. البته بیلبوش زشته به نظر من . اسماگش که عالی بود .

john: خب به نظر من که زجر از این بالاتر نیست.مگه نه شرلوکی؟
من کتابشو نخوندم که فیلمش اسپویل نشه و الان یه کم حس ضایع شدن دارم... متن کتاب مصورش متن خود کتابشه نه؟ یعنی قبلا ترجمه شده... نا امید شدم... برم یه چیز دیگه پیدا کنم واسه ترجمه... :|
بلی بلی جان ^__^ هیچ زجری از این بالاتر نیست...
پاسخ:
Sherlock  : آره متن کتابش همونه ولی کتاب طبیعتا کامل تره . دیگه تا اکران هابیت 3 چیزی نمونده . امیدوارم بعد از دیدن هابیت 3 کتابشو هم از وب دانلود کنی و لذت ببری . بازم ممنون که به ما سر زدی .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی