Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson

وبلاگ جان واتسون

Dr. John .H. watson
آخرین نظرات
نویسندگان

یه خبر

سلام.نمی دونم شنیدین یا نه؟من خودم دیروز شنیدم. انگار بندیکت با خانمی به اسم سوفی هانتر نامزد کرده.احتمالا هم خبرش کاملا صحت داره. 

خببببب....انشاالله خوش بخت بشن.بچه های مارتینو دیدیم.خیلی دلم می خواد بچه های بندیکت رو هم ببینم. خب....خداحافظ.خبر خاص دیگه ای ندارم.... .

  • جان واتسون

خبر

نظرات  (۳)

  • شرلوک هلمز
  • من هم از این خبر خوشحال شدم . امیدوارم که در کنار هم زندگی خوب و آرومی داشته باشن .
    ممنون از خبرت.
    مبارکش باشه... من که خیلی خوشحالم
    ببخشید شما واقعا مطمئن هستین که این خبر راسته یا اینم شایعه است?😧😧😧
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی